Alle beoordelingen zijn van Takeaway.com klanten die besteld hebben bij McDonald's Oostende Vlaanderenstraat. Meer weten? Ontdek meer
Lobke
21 jun 2026 om 16:34
Frieten zijn IJSKOUD
Israh
15 jun 2026 om 18:18
drinken uit gelopen
Martha
14 jun 2026 om 15:32
me gusto mucho
Patricia
11 jun 2026 om 19:46
The new chicken wrap menu was very good. Unfortunately food arrives barely warm after a 10 minute delivery. But fries a few minutes in the airfryer and good to go.
Ivan
11 jun 2026 om 13:10
tegen dat ik mijn burgers kreeg was alles koud en een fish die koud is.....sorry niet lekker. bezorger stond heel lang stil op andere plaats. 25€ voor koude burgers ....dank u
Chris
7 jun 2026 om 21:11
Kan niet beoordelen.. heb het niet gekregen
Jens
6 jun 2026 om 20:58
De levering was koud aangezien de koerier meerdere stops moest doen en er redelijk lang over heeft gedaan
Kim
4 jun 2026 om 14:22
alles koud en cola uitgelopen en alles onder cola !
Leevay
3 jun 2026 om 14:40
Beide colas uitgelopen op het eten waardoor het eten niet meer op te eten viel
julie
1 jun 2026 om 21:18
Hele lieve bezorger
Fatma
1 jun 2026 om 6:52
Koud
Ivett
31 mei 2026 om 16:03
De dranken waren uitgelopen in de tas en het kwam koud aan. Dit terwijl het lopend maar 15 minuten is vanaf het restaurant naar ons adres.